Gratis verzending
Vandaag besteld = Morgen in huis
Achteraf betalen mogelijk!
De levering duurt meestal 1 werkdag, maar in uitzonderlijke gevallen kan het iets langer zijn. Wij vragen uw geduld in het geval van een vertraging. U kunt uiteraard altijd contact met ons opnemen.
Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen of 1 of meer artikelen uit je bestelling mist, neem dan contact met ons op en vermeld indien mogelijk de volgende gegevens:
Uw bestelnummer. Je vindt het in de bevestigingsmail van je bestelling.
Een foto van het verkeerde product, of een link naar het verkeerde product in onze winkel. Dit helpt ons ervoor te zorgen dat anderen niet met hetzelfde probleem worden geconfronteerd als er een fout is gemaakt in het magazijn. Bedankt dat je ons helpt anderen te helpen! 🙂
Vervolgens sturen we de juiste artikelen zo snel mogelijk op en laten we je weten of we willen dat je de verkeerd geleverde artikel (en) retourneert. Uiteraard vergoeden wij alle verzendkosten.
Als er een artikel ontbreekt in uw bestelling, neem dan contact met ons op en vermeld uw bestelnummer en de naam van het ontbrekende artikel. We sturen onmiddellijk een vervangend artikel en onderzoeken wat de fout kan hebben veroorzaakt, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Ook al is ons magazijnteam geweldig, er kunnen toch fouten gemaakt worden, en we bieden dan onze excuses aan.
Alles in ons magazijn ondergaat een strikte kwaliteitscontrole.
Als u een kapot of defect product heeft ontvangen, spijt het ons vreselijk. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen.
Neem dan contact met ons op via ons contactformulier en voeg een foto toe van het kapotte artikel. Een van onze geweldige klantenservice ninja’s zal je zo snel mogelijk helpen!
Bij Luxtorious accepteren we betalingen met de volgende betaalmethoden:
Nee! Er worden nooit betalingskosten in rekening gebracht voor welke betaalmethode dan ook op Luxtorious!
We kunnen op dit moment helaas geen gratis retourzending aanbieden.
Zodra we je retourpakket hebben verwerkt, sturen we je een ontvangstbevestiging per e-mail en verwerken we je terugbetaling onmiddellijk via de betaalmethode die je hebt geselecteerd tijdens het retourproces.
We zullen je onmiddellijk per e-mail op de hoogte stellen zodra je retourpakket is aangekomen. Als je 14 werkdagen na het verzenden van het retourpakket nog niets van ons hebt gehoord, neem dan contact op met ons geweldige klantenserviceteam.
Jazeker! Al onze producten worden geleverd met 2 jaar garantie. We dekken alles wat niet direct door u wordt veroorzaakt.
Als er iets is waar u niet tevreden over bent, neem dan contact met ons op door ons een e-mail te sturen of ons te bellen en we weten zeker dat we een oplossing kunnen vinden.